Saturday 17 March 2012

Basikal !

Hye blog , ingin mendengar kisah sye ? bertemakan Basikal :)
Dgn lafaz Bismillahirahmanirahim , sye mulakn cerita BASIKALku ini ..
(dgn niat yg suci)
Aku mempunyai sebuah basikal . Basikalku berwarna merah terang , gemilang . Basikalku cantik seperti tuannya . (kpd pembace , tolong jgn jeles) . Basikal ini banyak kegunaannya . Contohnya seperti menolong emakku untuk membeli barang di kedai hadapan itu . (klau korang nampak lah . klau x nampak  , innalillah ..) . Sedang , sedang aku mengayuh .. aku terserempak dengan orang gila yang terlepas dari hospital bahagia -,- 
Alhamdulillah .. aku tidak dijangkiti penyakit orang gila tu . 
ok , kite sambung balik pasal tajok basikal . Basikal aku hebat. (Aku tahu tuh.sbb aku  pon hebat) <- kenyataan . 
-tamat-
trima kasih atas kerje same anda untuk mengFOLLOW sye . maaf jika ade silap dn salah. 
ASSALAMUALAIKUM (ya ahli kubur ..)

No comments:

Post a Comment