Tuesday, 20 November 2012

Best Friend..

assalamualaikum...

everybody have a best friend. dan begitu juga dengan saya. Kawan baikku bernama Syed. Seorang yang sangat lucu dan juga baik. Suatu hari, aku datang ke sekolah . Tiba-tiba, aku melihat kepalanya dibaluti . Aku keliru melihat kejadian itu . Lalu aku pun bertanya kepadanya , apa yang telah berlaku.. 

Saturday, 21 April 2012

ujian

 bismilahirahmanirahim.hai semua sihat tak kalau tak sihat makan ubat tau.saya ingin berkongsi cerita.pada suatu hari saya mula terpegun melihatnya tapi semuanya hancur bekecai tetapi saya tabah dan kuat kan untuk cabaran yang amat sukar saya akan menjalani ujian peperiksaan.

Wednesday, 11 April 2012

Tsunami ?

salamualaikum kepada rakyat semua ..  sekarang ! 11:51 mlm . mungkin anda tahu ape yg terajdi sebentar tadi di aceh . ye ! gempa bumi telah berlaku . 11/04/12 <- sungguh mengejutkn rakyat semua . kerana satu kejadian yg sungguh mengejut kn tlah berlaku iaitu gempa bumi dn dijangka akn adenya Tsunami . dijangka pada pukul 2 pagi sebentar lg akn adenya gempa di Port Dickson , Langkawi , Perlis , Kedah .

Yuna-Photo Of You

Yuna-Photo Of You

Yuna-Photo Of You

Saturday, 17 March 2012

Basikal !

Hye blog , ingin mendengar kisah sye ? bertemakan Basikal :)
Dgn lafaz Bismillahirahmanirahim , sye mulakn cerita BASIKALku ini ..
(dgn niat yg suci)
Aku mempunyai sebuah basikal . Basikalku berwarna merah terang , gemilang . Basikalku cantik seperti tuannya . (kpd pembace , tolong jgn jeles) . Basikal ini banyak kegunaannya . Contohnya seperti menolong emakku untuk membeli barang di kedai hadapan itu . (klau korang nampak lah . klau x nampak  , innalillah ..) . Sedang , sedang aku mengayuh .. aku terserempak dengan orang gila yang terlepas dari hospital bahagia -,- 
Alhamdulillah .. aku tidak dijangkiti penyakit orang gila tu . 
ok , kite sambung balik pasal tajok basikal . Basikal aku hebat. (Aku tahu tuh.sbb aku  pon hebat) <- kenyataan . 
-tamat-
trima kasih atas kerje same anda untuk mengFOLLOW sye . maaf jika ade silap dn salah. 
ASSALAMUALAIKUM (ya ahli kubur ..)

Thursday, 26 January 2012

akhirnya !!

hye blog ,
akhirnya blog aku sudah pun siap dgn bantuan akq sedara ku (sara) . time kasih byk-2 . cantik x blog aku ? kalau x cantik x pe lahh .. yg penting ! aku mintak tolong sangat kat korang . follow lahh :) hihi . tq

...sekian